۱۳۹۱ اسفند ۱, سه‌شنبه


احضار پدر دو جوان کشته شده ی مهابادی به اداره اطلاعات






آژانس خبری موکریان

سرویس حقوق بشر

پدر دو جوان کشته شده مهابادی به اداره اطلاعات این شهر فراخوانده شد.
بر اساس گزارش رسیده به آژانس خبری موکریان،عصر امروز 26 بهمن ماه،محمد رستم نژاد پدر دو جوان کشته شده ی مهابادی به نام های هوشیار رستم نژاد (17 ساله)و حسین رستم نژاد(19 ساله) به اداره اطلاعات مهاباد احضار وتا لحظه تنظیم این خبر به منزل خود بازنگشته است.
گفتنی است تاکنون از علت احضار این شهروند به اداره اطلاعات مهاباد اطلاعی حاصل نشده است.
یاد آور می گردد شب 16 بهمن رزگار معروفی آذر همراه هوشیار و حسین رستم نژاد  در منطقه سورکیو بانه به دلیل داشتن  بار قاچاق بازداشت و بعد از شش روز جسد آنها در حالی که دست و پایشان بسته شده بود پیدا شد.

۳ نظر:

  1. سلام دوستان. من طیفورحاتمی یکی از فعالان فرهنگی منطقه اورامانات هستم سالهاست درعرصه خبر واطلاع رسانی فعالیت دارم کارهای من درقالب فیلمهای داستانی مستند وتهیه گزارشات فرهنگی دراکثرشبکه های ماهواره ای پخش شده است درطول ده سال اخیر فعالیتم خبر نگار واحد برونمرزی صداوسیما (شبکه جهانی سحر)بوده ام تابحال درچهار فیلم سینمایی هم حضورداشته ام اما هیچوقت بنده وبرده کسی نشده ام .مدتی قبل به دلیل انتشار گزارش تصویری از مراسم تدفین وتشریح یک جوان نوسودی دروبلاگو ودرپی آن انتشار تصاویر در اکثر شبکه های تلویزیونی حتی اپوزیسیونها ازطرف نیروی انتظامی به دادگاه کشیده شده ومحکوم شدم البته من بابت این قضیه نگران نیستم فقط هدفم هم ازنوشتن این دلنوشته باب آشنایی باشماعزیزان واعلام آمادگی برای همکاری باشمابود اگرمایل بودید من آدرس وبلاگم رابرای شمامیذارم درقسمت نظرات برام پیام بگذارید .
    برایتان آرزوی سلامت وموفقیت دارم.لطفا نظر من رامنتشر نکنید وبه صورت خصوصی نگهداری کنید.
    http://www.daryafilm5545.blogfa.com/

    پاسخحذف
  2. چرا این پیام من رو منتشر کردید من اسم خودم رو نوشتم برام درد سر میشه لطفا فورا پاکش کنید چرا دقت نمی کنید؟؟؟

    پاسخحذف